maandag 26 september 2011

Pleased to meet you...

Hoi,


Vanaf nu plaats ik mijn recensies over film (en concerten) op deze blog. Aangezien mijn vorige blog er al een paar weken uit ligt, heb ik nog wat 'oud' werk liggen dat ik toch zal publiceren. Voor de meeste films maakt het niet veel uit, want die verschijnen toch niet in de bioscoop.


De recensies gaan van grote actie films tot kleine arthouse producties. Vaak schrijf ik over films die (nog) onbekend zijn. Horror films krijgen wat dat betreft specifiek de aandacht.


Het komt nog wel eens voor dat ik in mijn stuk een persoonlijke ervaring zet. Iets dat ik heb meegemaakt en dat op de één of andere manier een link heeft met de film waarover ik schrijf. Op die manier probeer ik mij te onderscheiden van andere recensenten, maar ik doe het vooral omdat het past bij het idee van deze blog: the ghosts of my life.


Ik hoop van harte dat je het leuk vindt om mijn artikelen te lezen, dat je terug blijft komen, je vrienden er op attendeert zodat zo veel mogelijk mensen er iets aan hebben. Want daar gaat het mij om. Dat je door het lezen van mijn stuk een film gaat kijken. Of juist niet!


En laat dan ook zeker weten wat je er van vindt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten